Blog-arkiv

fredag den 15. juli 2016

Fantastiske is og uhyggeligt tordenvejr...

Fredag den 15. juli 2016

Dagen i dag har stort set kun budt på afslapning. Sent op og ned til stranden for at udnytte solens stråler. I dag lå Bente og jeg der sammenlagt i 1,5 time med solfaktor 30 og alligevel formåede vi at blive lidt røde.
Katrine og Sarah har fundet sammen med en pige i hotellets pool. Forældrene er fra hhv. Uruguay og Argentina, begge skolelærere, og bor nu i Orlando. Pigerne nyder at der er andre at lege med, så de ikke altid skal trættes med hinanden :-)... eller deres forældre!


I dag har vi også grillet vores egen mad. Det er altså rart, at vi ikke skal have restaurantmad hver dag. Mens jeg stod ved grillen blev jeg budt på en øl af en mand fra Philidelphia. Han var her sammen med hans familie og forældre, hvor han arbejdede mens familien holdte ferie. Det var et af hans ynglingssteder og havde været her år efter år. jeg kunne jo kun give ham ret i, at det er et dejligt sted :-)...

Efter den gode bøf og noget ordentlig salat havde vi planlagt at gå en tur ud til øens fyr. En gåtur på ca. 1 km. med et super ishus som endemål. Undervejs begyndte skyerne at trække sammen, som vi jo er vant til hen under aften. Herunder kan I se nogle af Sarahs fine billeder fra turen. 













På vejen hjem begyndte det at regne og pigerne blev temmelig utrygge ved tordenvejret, der var rykket tættere på, så de endte med, at jeg løb hjem efter bilen, så de kunne komme hjem i tørvejr. Den eneste der ikke var tør, da vi kom hjem... det var vist mig ;-).

2 kommentarer:

  1. Godt med en far, der ofrer sig. Fine billeder

    SvarSlet
  2. Fædre må altid ofre sig :-D.
    Sarah siger tak .-)

    SvarSlet