Blog-arkiv

mandag den 25. juli 2016

Stillehavet, Den Mexikanske golf og nu Atlanterhavet...

Mandag den 25. juli 2016

... og i øvrigt også Nordsøen, Kattegat, Østersøen og Smålandshavet... Der er ikke grænser for, hvor vi har badet.
I dag lykkedes det nemlig at ramme et helt fantastisk flot vejr og derfor var der dømt strandtur til Hallandale beach.


Jeg ved ikke om I kan huske, at vi nåede der ned den anden dag i ca. 2 min. for så at vende direkte tilbage til hotellet igen, da der var et kæmpemæssigt tordenskrald lige over hovedet på os.

Jeg kan berette om en helt igennem god strandoplevelse. Masser af varme (mine fødder er stadig forbrændt af sandet), gode strandsenge og parasol og en meget fin temperatur (ca. 26-27 grader) på vandet. Det passede SÅ fint til mit/vores temperament. Næsten på højde med oplevelsen ved Stillehavet for 2 år siden.


Lige nu er vi på vej ud for at finde feriens næstsidste aftensmåltid. I må ikke forvente en opdatering i morgen, med mindre vi har god tid i lufthavnen. Vi flyver (forhåbentlig) kl. 20.45 lokal tid, eller 2.45 dansk tid. 
Vi høres ved, når vi er i Danmark igen.

2 kommentarer:

  1. God tur hjem🇺🇸🇩🇰✈️

    SvarSlet
  2. Tak🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇩🇰🇩🇰🇩🇰

    SvarSlet